פיקוח באתר קידוחים בקרקע: כל מה שצריך לדעת

//פיקוח באתר קידוחים בקרקע: כל מה שצריך לדעת

פיקוח באתר קידוחים בקרקע: כל מה שצריך לדעת

מהם בדיוק שלבי הפיקוח וכיצד תדעו שהם מתבצע כשורה?

פיקוח בנייה הוא מרכיב מפתח בכל פרויקט באשר הוא. עליו להתבצע בצורה מדוקדקת למען שמירה על בטיחות העובדים באתר, ולצורך וידוא כי העבודות אכן מתבצעות כהלכה על פי התקנים ואמות המידה הנדרשים.

בדיקות קרקע – מה זה אומר?

בין אם מדובר בפרויקט בנייה לצרכי נדל"ן או תשתיות, השלב הראשון לפני ביצוע עבודות הקידוח, מתחיל ראשית בבדיקת הקרקע עצמה.

יצוין כי היכרות ובדיקה מעמיקה של הקרקע הינה דרישה חיונית והכרחית בטרם מתבצעות עבודות בנייה בתחומים רבים ומגוונים, לרבות חקלאות, בנייה, כרייה, ניתוח גיאולוגי ועוד. כך לדוגמה, בדיקות קרקע חייבות להתבצע לפני רכישת אדמה לצרכי חקלאות במטרה לזהות האם ולאילו זנים חקלאיים היא מתאימה.

בדיקות קרקע נפוצות במיוחד גם לטובת זיהוי מבעוד מועד של סוג הקרקע, על מנת להתאים את סוגי היסודות אשר יישאו את המבנה. הבדיקות כוללות גם את בדיקת צפיפות הקרקע, אחוז הנוזלים הקיים בה וכן את סוג הקרקע עצמה (סלעית, חולית ועוד).

לאחר סיום שלב הבדיקות ותחילת העבודות בפועל, נכנס לתמונה מפקח הבנייה אשר עבודתו למעשה מתחילה כבר משלב בדיקת הקרקע, ועד לשלבי הגמר הסופיים. מתפקידו לוודא כי עבודות הבנייה באתר נעשות באופן בטיחותי ומקצועי ללא רבב. 

בנוסף, עבודתו של המפקח באתר קידוחים בקרקע מתבצעת בצוותא עם יועץ קרקע מוסמך, כאשר המפקח נדרש להתרשם כבר משלב ביצוע קידוחי הניסיון.  

חברתינו מתמחה בין היתר גם בעבודות מתכת לתעשייה, שירותי קידוח כלונסאות, קידוח בורי ניקוז, קידוח בורות ספיגה, בנטונייט, קידוחי דיפון לתמ"א 38, ובדיקות קרקע לפני קידוח. 

ברשותנו מכונות חישות המספקות מענה לכל סוגי הקידוחים, בכל עומק וקוטר, במטרה לספק מענה גם לאתרים מורכבים ומאתגרים במיוחד.

נשמח להעניק לכם שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ובדגש על מקצועיות ללא פשרות ועמידה קפדנית בלוחות הזמנים.

אז אם חיפשתם בגוגל, פיקוח באתר קידוחים בקרקע, הגעתם למקום הנכון!

קראו גם: קידוחי ניסיון ובדיקות קרקע ⇐

קבלנים? יזמים? עצה טובה לא עולה כסף, צרו קשר ⇐

By |2023-09-12T16:57:50+03:00פברואר 8th, 2022|בלוג|
דילוג לתוכן